Galatasaray derbisinden 18 saat sonra Fenerbahçe’den paylaşım!

Türkiye Kupasıçeyrek final maçı Fenerbahçe – Galatasaray derbisine sahne oldu. Kadıköy’deki karşılaşmayı 2-1 kazanan Sarı-kırmızılılar, yarı finale yükselen taraf oldu.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Dün son olarak Galatasaray maç sonucunu paylaşan sarı lacivertliler, uzun bir süre başka paylaşım yapmadı.

Derbinin ardından Fenerbahçe, 6 Nisan Pazar günü oynanacak Trabzonspor maçının hazırlıklarına başladı. Sarı lacivertliler, Galatasaray maçının ardından 18 saat sonra yaptığı ilk paylaşımda günün antrenmanını paylaştı

Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
