Galatasaray derbisinden 18 saat sonra Fenerbahçe’den paylaşım!

Türkiye Kupasıçeyrek final maçı Fenerbahçe – Galatasaray derbisine sahne oldu. Kadıköy’deki karşılaşmayı 2-1 kazanan Sarı-kırmızılılar, yarı finale yükselen taraf oldu.

Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>

Dün son olarak Galatasaray maç sonucunu paylaşan sarı lacivertliler, uzun bir süre başka paylaşım yapmadı.

Galatasaray derbisinden 18 saat sonra Fenerbahçeden paylaşım

Derbinin ardından Fenerbahçe, 6 Nisan Pazar günü oynanacak Trabzonspor maçının hazırlıklarına başladı. Sarı lacivertliler, Galatasaray maçının ardından 18 saat sonra yaptığı ilk paylaşımda günün antrenmanını paylaştı

Yarından itibaren 'Jose Mourinho' boşta! İngiliz kulübü tescil etmeyecekYarından itibaren ‘Jose Mourinho’ boşta! İngiliz kulübü tescil etmeyecekHaberi Görüntüle

Galatasaray derbisinden 18 saat sonra Fenerbahçeden paylaşım

Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu